Hogwarts
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hogwarts je skola gde mladi carobnjaci i vestice uce magiju


Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Ucionica za I razred

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1Ucionica za I razred Empty Ucionica za I razred Uto Dec 28, 2010 4:47 pm

Harry Potter

Harry Potter
Profesor Odbrane od Mracnih Vestina

Dobar dan deco,ja sam vash profesor letenja i naucicu vas sve o tome.Nekada sam bio tragac u Griffindorskom kvidic timu i skoro uvek smo pobedili!A sada da pocnemo!


UVOD U LETENJE


Letenje je ucenje koriscenja zacaranih metli. Prvo sta treba da naucite jeste da podignete metlu. To cete uraditi tako sto cete stati ispred nje i pozvacete je ovako:

Gore !!!

Ako vam se ne odazove tj. ako se ne podigne znaci da ste se uplasili. Oni koji se plase metle i letenja moraju da nauce kako se kontrolise taj strah. Ako vam ne uspe iz prvog pokusaja ne nervirajte se.

Kvidic je najpopularnija carobnjacka igra. Igra se sirom sveta i u carobnjackim skolama. Igraju 3 gonica, 2 jurisnika, 1 cuvar i tragac. Gonici moraju proci pored cuvara i ubaciti Kvafl (koznu loptu) kroz obruc i tako doneti 10 poena svom timu. Jurisnici koriste bladzerke (zacarane lopte koje pokusavaju da igrace zbace sa metle). Tragac pokusava da uhvati zlatnu skrivalicu (mala, brza lopta). Kada tragac uhvati skrivalicu osvaja 150 poena za svoj tim. Tada se igra zavrsava i tim sa najvise poena pobedjuje.

Domaci meni shaljite na PM,a za domaci je:
1.Shta je letenje?
2.Kako kazete kad hocete da podignete metlu(bez ruku xDDD)?
3.Zashto nekad metla nece da se odazove ?
4.Shta je kvidic?
5.Na cemu se igra i ko sve u timu igra?
6.Shta tragac radi?
7.shta jurisnici rade?
8.Shta gonici rade???

Rok vam je 7 dana(tj do 04.01.2011.).SRECNO!!!

http://hogwarts.finddiscussion.com

2Ucionica za I razred Empty Re: Ucionica za I razred Čet Dec 30, 2010 3:37 pm

Harry Potter

Harry Potter